Психологиялық қызметтің 2022-2023 оқу жылында атқарылған жұмыстар талдауы » "Ақтүбек орта мектебі мектеп жасына дейінгі шағын орталығы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Жетісу облысы білім басқармасының
Алакөл ауданы бойынша білім бөлімінің
"Ақтүбек орта мектебі мектеп жасына дейінгі шағын орталығы бар"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72833) 5-11-74
Есепші бөлімі:
+7(72833) 3-54-21
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » Психологиялық қызметтің 2022-2023 оқу жылында атқарылған жұмыстар талдауы
02
июнь
2023

Психологиялық қызметтің 2022-2023 оқу жылында атқарылған жұмыстар талдауы

Психологиялық қызметтің 2022-2023 оқу жылында

атқарылған жұмыстар талдауы


«Жетісу облысы білім басқармасының Алакөл ауданы бойынша білім бөлімі» ММ

«Ақтүбек орта мектебі мектеп жасына дейінгі шағын орталығы бар»

коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Психолог міндеттері және құқығы

Психологиялық қызмет туралы жалпы жағдайға байланысты психолог міндеттері мен құқықтары анықталған.


Психолог міндеттері: 

Білім беру саласындағы республика заңдарын орындау;

Шешім қабылдап, проблемаларды қарастыруда кәсіби шеңберден шықпау;

Өзінің кәсіби білімін үнемі арттырып отыру;

Нақты кәсіптік білімі жоқ адамдардың диагностикалық, коррекциялық зерттеулер жүргізуіне тыйым салу;

Барлық мәселелерді шешуде балалардың психологиялық дамуын ескеру;

Атқарылатын жұмыстардың міндеттері мен әдістері туралы   нұсқауларды кәсіптік жағынан басқаратын адамдар бергенде оларды нақты орындау;

Баланың психологиялық дамуын шешу мәселесінде мектеп ұжымына қажетті көмектерді көрсету; 

Кәсіптік құпияны жарияламау;

Барлық психологиялық зерттеу нәтижелерін жазып, арнайы құжаттарға тіркеп отыру;

Психологиялық көмекті қажет ететіндерге дер кезінде қажетті іс-шараларды ұйымдастыру.


Психолог құқығы:

Оқушылармен және басқа талапкерлермен жүргізілетін   жұмыстың нақты міндеттерін өз бетінше шешуге, әдіс-тәсілдерін дербес талдап, жұмыстардың кезегін анықтауға;

Кәсіби міндеттерін сапалы орындауға қажетті жағдай жасауды мектеп басшыларынан талап етуге;

Жоғарғы орындардан түскен нұсқаулар этикалық ұстанымдарға қайшылас келген жағдайда оны орындаудан бас тартуға;

қажетті құжаттармен танысуға;

Психодиагностикалық, психокоррекциялық әдіс-тәсілдерді іріктеп алуға және оларды дайындауға;

Мектеп оқушыларын топтық және жеке зерттеулерден өткізуге;

Медициналық және деффектологиялық мекемелерге сұраныс жасауға;

Баланың болашағын анықтау үшін медициналық, педагогикалық-психологиялық т.б. комиссиялар кеңесіне қатысуға;

Тәжірибе алмасу мақсатында ғылыми-әдістемелік көпшілік журналдарына материалдар жариялауға;

Психологиялық білімдерді насихаттауға;

240 сағат көлемінде нормативтік және факультативтік сағат алуға;

Оқушыларды мамандыққа баулу және кәсіби бағдар беруге;

Отбасына психологиялық қызмет көрсетуге.

          «Ақтүбек орта мектебі мектеп жасына дейінгі шағын орталығы бар» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің 2022-2023 оқу жылында 225 оқушымен басталып, 230 оқушы санымен аяқталды. Психологиялық қызыметтің негізгі психодиагностикалық, психологиялық түзету жұмыстары, профилактика және психологиялық ағарту жұмысы, консультатциялық жұмысы, ұйымдастыру жұмыстары  қамтылып, жұмыстар легі атқарылды. 

І.Психодиагностикалық бағыт жұмысы; Жеткіншектер мен жасөспірімдердің психологиялық ерекшеліктерін диагностикалау мақсатында 9-10 сынып оқушыларынан «Басса-Дарки» сауалнамасы алынды. 8-9сынып оқушыларынан «Кактус» Венгер әдістемесі бойынша жүргізілді. 5-6 орта сыныптардан «Өмірде жоқ жануар» әдістемесі өткізілді. Жеткіншектермен жасөспірімдердің интеллектуалдық даму деңгейін анықтау Штур әдістемесі дарынды оқушыларды анықтау үшін жүргізілді. Оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін диагностикалау «Стрессті анықтау» 11 сынып оқушыларынан алынды. «Оқу мотивациясын анықтау» Лусканова 5-7 сынып оқушыларынан алынды. «Зунге шкаласы» Т.Балашов әдістемесі 9-11 сыныппен өткізілді. Темперамент типін анықтау үшін Айзенк әдістемесі 8-11 сыныппен жүргізілді.  Жеткіншектердің сыныппен қарым-қатынасын бағалау мақсатында «социометрия» әдістемесі өткізілді.

          Оқушылардың  кәсіби ой ниетін, кәсіби бағытын анықтау үшін «Диффренциалды диагностикалық сауалнама» Е.Климов әдістемесі, Д.Голлонд бойынша «Кәсіби тұлғалық типті анықтау» 9 сыныппен жүргізілді. 11 сыныптан «Мамандық таңдау» бойынша сауалнама алынды. 5 сынып ата аналарынан «Баланың бейімделуі және отбасылық климат» тақырыбындағы сауалнама жүргізілді. «Мамандық таңдау» тренинг 11 сынып оқушыларымен өткізілді.

            Педагогикалық ұжыммен «Педагогикалық қызыметке көзқарасым» тақырыбында қазан айында сауалнама жүргізілді. Желтоқсан айында «Стресспен қалай күресуге болады?» тақырыбында психологиялық жаттығу өткізілді. «Жақсы көңіл күй жан азығы» тақырыбында ұстаздармен тренинг өткізілді.

Жасөспірімдер және девиантты мінез-қылықты балалармен психологиялық жұмыстары  «Жағымды жағымсыз әдеттер» тақырыбында тренинг өткізілді. Құқық бұзушылыққа бейім оқушыларды анықтау. Бопсалау және зорлық-зомбылықты болдырмау мәселелері бойынша 5-11 сынып оқушылар арасынан сауалнамалар жүргізіліп тұрады.

           Суициалды мінез-құлықты оқушыларды анықтау, болдырмау мақсатында «Мен өмірге құштармын» тақырыбында 6-11 сынып оқушылар арасында мектепшілік жалпы эссе байқауы өткізілді. Мектепшілік бақылау жоспары аясында, суицидалды мінез-құлықтың алдын алу және болдырмау жұмыстары бойынша  «Мен өмірге құштармын» тақырыбында зерттеу акциясы ұйымдастырылды.    №105-2 бұйрық негізінде талдау жұмыстары жүргізілді. Орындалу мерзімі 17.11.-24.11.2022 жыл. Мектебімізде 6-11 сынып арасында  - 116 оқушылар санын құрайды. Ұлдар 64 болса, қыздар 52.  Іс-шараның мақсаты жасөспірімдерге өмір құндылығын сезінуге, оған бейімділікке, бір-бірлерімен жақсы қарым - қатынаста болуға тәрбиелеу, адамның өмірі өз қолында екендігін түсіндіріп, өмірді сүюге дағдыландыру. Өз алдына қойған өмірлік мақсат - мұраттары мен жалпы адамгершілік құндылықтардың адам өміріндегі маңызы туралы түсінік қалыптастыру. Акция өткізілу мерзімі аясында, хабарландыру ілінген күннен бастап, бір апта бойы мерзім берілді.  30 оқушының шығармасы жинақталып, үздік деген   шығармалар марапатталды.  Үздік шығармалар қатарын 11 сынып оқушысы Қабдилманапқызы.А, 9 сынып оқушысы Серік.Е, 7 А сынып оқушысы Зейнілғазы А, 6 сынып оқушысы Слямхан Ж, 9 сынып оқушысы  Боранқұл А, 9 сынып оқушысы Қабдилманапқызы А, өмірге деген ерекше көзқарастарымен толықтырды.  Акция соңында оқушылардың өмірге  деген түсініктері кеңейіп, өмірге құлшыныстары артты. 

            1 сыныптардың бейімделу қиындықтарынын алдын алу, зейінді қабылдау, қиялды зерттеу дамытуға арналған диагностика әдістемелері жүргізілді. Оқушылардың бейімделу деңгейін бақылау: оқушылардың ішкі жан дүниесін сезінуге, не мазалайды, не армандары бар екенін түсінуге, отбасылық климатты анықтауға «Менің отбасым» әдістемесі өткізілді. Оқушының өзін қандай деңгейге қоятынын, өзіндік бағалауын білу үшін, «Баспалдақ» әдістемесі  өткізілді.

             Диагностика жұмыстары барысында 5 сынып оқушыларымен «Оқу мотивациясын анықтау» Лусканов әдістемесі  «Өзін өзі бағалау» Королева әдістемесі «Баланың бейімделуі отбасылық климат» тақырыбында сауалнама жүргізілді. Оқушының оқу процесіне бейімделуі, пәнге, сынып жетекшіге көзқарасын анықтау мақсатында желтоқсан айында тест алынды. Оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін диагностикалау жүргізілді.

Сыныбы: 5 А

Оқушы саны: 20  

Қатысқандар саны ; 20

Жүргізілген әдістеме   атауы: Г.Н.Казанцева «Өзін-өзі бағалау» әдістемесі

Нұсқау: Сізге бірнеше жағдайлар ұсынылған. Сіз берілген жағдайдың қатарына үш нұсқада берілген жауаптарды өзіңіздің пікіріңзге жақынын таңдап жазып шығыңыз: «иә» (+), «жоқ» (-), «білмеймін» (?). Жауабыңызды ойланбастан бірден жауап беруге тырысыңыз.

Қорытынды:  4-1 өзін-өзі бағалау деңгейі жоғары Анел, Ботагөз, Арнұр, Диас, Даурен,  Сая, Досжан, Дарын, Ибраһим,Алихан, Ч.Ерасыл

10-4  өзін-өзі бағалау деңгейі төмен Ерасыл, Ақжол, Амир, Азамат, Шапағат, Өрен.

Нәтежелері о болып тұрған оқушылар Аружан, Асия, Әлібек

Өзін-өзі бағалау деңгейі төмен оқушылардың өзіндік бағалауын арттыруға көмектесу.

Жүргізілген әдістеме атауы: Стресске бейімділік деңгейін анықтау

Жүргізілу мақсаты: Оқушының стресске бейімділік деңгейін анықтау.

Жүргізілу әдісі: Сауалнама

Әдістеме атауы: Э.Ховард

Кімдермен жүргізілді: 11   сынып

Мерзімі: қыркүйек

Қортынды: 

1

15 -25 ұпай: Стресске бейімділігіңіз төмен;

М. Алмас,   Ж.Арнұр , Д.Ақбота, А.Демеу,   Қ.Ақбота

2

26 -35 ұпай: Стресске бейімділік деңгейі орташа

А.Шырайлым, Қ.Темірлан, Б.Мұрат, М.Арнұр, Ж.Нұрбол, Ж.Жанел, Қ.Айғаным, Ұ.Ынтымақ.  А.Бақнұр,  С.Ілияс, А.Зарина, Б.Ләззат

3

36 -45 ұпай: Стресске бейімділік деңгейі жоғары

М.Нұрай

Жүргізілген әдістеме атауы: Темперамент типтерін анықтау

Жүргізілу мақсаты: Оқушының темперамент типтерін анықтау.

Жүргізілу әдісі: Сауалнама

Әдістеме атауы: 

Кімдермен жүргізілді: 11  сынып

Мерзімі: қараша

Қортынды: 

1

Холерик (ыстыққанды)

Мұрат,

2

Сангвиник (Жеңілқанды)

Жанель, Арнұр, Демеу,Айғаным,  Ілияс, Зарина, Қ.Ақбота, Ләззат

3

Флегматик Суыққанды)

Арнұр Ж, Алмас, Нұрбол, Темірлан,  Д.Ақбота, Бақнұр,  Нұрай,

4

Меланхолик (Ауырқанды)

Шырайлым, Ынтымақ, 


«Ақтүбек орта мектебі мектеп жасына дейінгі шағын орталығы бар»  коммуналдық мемлекеттік мекемесі

АНЫҚТАМА

Жүргізілу әдісі: Сауалнама

Әдістеме атауы: Халықаралық PISA зерттеуіне   дайындық деңгейін   анықтауға   ата-аналарға  арналған сауаланама 

Кімдермен жүргізілді: Ата- аналар

Жалпы саны: 26   

Қатысқаны: 26

Мерзімі 04.11.2022 жыл

Қортынды:

1.Сіз қандай құндылықтарды оқушылардың функционалдық сауаттылығын

қалыптастырудағы мектеп және отбасы шығармашылығының басым түрлері деп  атар едіңіз? Отбасы мен білім беру деп жауап берген

2. Оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастырудағы мектеп және  отбасы шығармашылығының түрлері туралы біліміңіз жеткілікті деп санайсыз ба? Иә, иә жеткілікті деп ойлаймын деп жауап берген

3. Мектеп және отбасы ынтымақтастығы аясында оқушылардың функционалдық  сауаттылығын қалыптастырудағы ақпаратты қандай дереккөздерінен аласыз? Бұқаралық ақпарат құралдарынан, білім беру ұйымынан деп жазды

4. Оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастырудағы отбасы және мектеп ынтымақтастығына кедергі болатын маңызды мәселе қандай, атаңыз? ата аналардың қызығушылығының аздығы деп жауап берген.

5. Мектеп пен, ата ананың міндеті? деген сұрақтарға ата аналар толығымен оқытуға, тәрбиелеуге, денсаулық жағдайын жақсартуға ықпал етуге, деп жауап берді.

Тегі, аты

Шынайылық

И

Күйзеліс

Д

Невротизациялық

Н

Тіл табысушылық О

1

ЖА

3

4

4

16

2

МА

3

7

6

7

3

ЖЖ

3

7

5

7

4

ҚА

2

6

6

4

5

ҰА

5

13

11

13

6

АД

6

6

6

19


Тегі, аты

Шынайылық

И

Күйзеліс

Д

Невротизациялық

Н

Тіл табысушылық О

1

СІ

4

1

3

16

2

АЗ

4

13

15

15

3

БМ

7

7

11

15

4

ЖН

9

9

8

9

5

ҚТ

2

4

7

14

6

ҚА

4

16

12

11

7

МА

5

3

4

15

8

МН

7

16

14

15

9

СА

1

5

6

11

10

БЛ

9

12

15

11

11

ДА

3

3

4

8

12

АШ

7

10

12

12

Тегі, аты

Шынайылық

И

Күйзеліс

Д

Невротизациялық

Н

Тіл табысушылық О

1

СА

2

1

2

15

2

АМ

4

4

6

14

3

ТА

0

1

1

14

4

ЖА

6

5

8

11

5

НБ

4

2

5

17

6

ҚЕ

3

4

3

12

7

МА

1

5

5

11

8

ДӘ

2

1

2

9

9

БД

6

6

10

14

1

ЕН

1

2

1

16

  2

АҚ

4

12

5

3

3

ҰА

6

10

4

10

4

ША

6

10

16

           12

5

АП

2

2

2

14

6

АА

5

2

5

7

7

ЖН

5

0

4

15

8

БА

6

13

13

11

9

СЕ

6

1

3

18

10

СИ

2

3

2

14

11

НИ

5

7

7

6

1

ХР

10

6

8

20

2

ДЖ

7

19

18

11

3

АЭ

2

10

10

16

4

КГ

           8

10

9

17

5

ТА

            6

6

10

15

1

ЖЖ

5

3

2

15

2

ТС

3

          6

8

15

3

КК

4

         5

                    2

13

4

МС

3

          3

3

9





























QABILET платформасы арқылы оқушылардың қабілеттерін диагностикалау, педагогикалық –психологиялық сүйемелдеу жұмыстары  анықтамасы:

              QABILET платформасы арқылы   «4» К бойынша 10-11 жастағы оқушылардың қабілеттерін диагностикалау, педагогикалық –психологиялық сүйемелдеу бойынша; 

Креативтілік -  ол адамның шығармашылық шешімдер, қабылдау, түсіну, түбегейлі жаңа идеялар жасау қабілеті.

Сыни ойлау –  бұл қабылдайтын ақпаратқа, оның ішінде өзінің нанымына да күмән келтіру.

Коммуникация – адамның қарым –қатынас жасау қабілеті, ойларды нақты жеткізе білуі. Тұжырымдарды дәлелдеу, талдау. 

Коллабрация – ынтымақтастық, жан-жалда өзін ұстауы, тараптардың мүдделерін ескеруі және өз ара қанағаттандыратын шешім табу стратегиясы.

              Оқушыларға 73 сұрақтан тұратын тест, 60 минут уақыт берілді.  Ақтүбек орта мектебінде 37 оқушы тапсырды.  89-80 балл жоғары нәтиже көрсеткен оқушы жоқ.          80-60 балл  жоғары нәтиже көрсеткен оқушы жоқ.  60-40 балл  аралығында 26 оқушы тапсырды. 40-20 балл аралығында 11 оқушы нәтиже көрсетті.1-20 балл аралығында оқушылар жоқ.   Бұл оқушылардың барлығы қалыпты даму деңгейін көрсетті.

       «Qabilet» платформасы бойынша оқушылардың нәтижелері


Оқушының аты-жөні

Туған жылы

ИНН

Қортындысы

1

Абрайхан   Айым

18.01.2011

110118601208

44

2

Адалұлы  Әділет

29.03.2011

110329502010

44

3

Әділқан   Ислам

10.05.2011

110510502262

-

4

Әлмұғазы    Айбек 

10.06.2011

110610502177

41

5

Болатхан   Нұржан

03.06.2011

110603000110

50

6

Ерланқызы   Айғаным

08.04.2011

110408601953

37

7

Көжебай   Әмина 

02.12.2010

101202601257

46

8

Қуанышқызы  Ажар

24.12.2010

101224601613

35

9

Мазабай   Бекзат

15.06.2010

100615554323

12 жас

10

Мұқан   Нұрсұлтан

15.06.2010

100615554492

12 жас

11

Мырзағұл   Дінмухамед

22.06.2011

110622502003

-

12

Нұрболат     Амир

28.08.2011

110828502856

41

13

Салембай  Кәусар

29.01.2011

110129600995

44

14

Слямхан   Жанайым

14.01.2011

110114602523

34

15

Смағұл  Жайық

06.10.2010

101006500455

12 жас

16

Тоқтажым   Бекзат 

18.08.2011

110818501833

40

17

Тұрсын   Жақсылық

17.10.2010

101017551678

12 жас

18

Шаяхмет  Айару 

03.03.2011

110303601700

38 

19

Ягель    Наргиз

29.08.2011

110829600920

44


Оқушыныңаты-жөні

Туған жылы

ИНН

Қортындысы

1

Аманжол Кайсар

24.06.2011

110624502581

44

2

Арсимеков Зелимхан

16.09.2010

100916500310

12 лет

3

Арсимекова Сурьяна

29.09.2012

110929601566

47

4

Сыколова Вероника

15.08.2011

110815604520

36

5

Сыкалов Андрей

23.03.2011

110323502157

46


Оқушының  аты-жөні

Туған жылы

ИИН

Қортындысы

1

Абрайхан     Ерасыл

26.11.2012

121126504692

40

2

Асқарбекұлы  Азамат

06.09.2012

120906501912

44

3

Ахамбаев  Диас

19.09.2011

110919505469

45

4

Әділғазықызы  Аружан

12.04.2012

120412603 098

40

5

Әкімхан     Өрен

06.11.2012

121106000143

47

6

Болат  Шапағат

17.02.2012

120217602614

47

7

Дәулетхан Ибраһим

06.08.2012

120806503063

42

8

Ділдәш Әлібек

08.07.2012

120708504079

32

9

ЕрланқызыАсия

17.04.2012

120417600992

42

10

Камалғазы Дәурен

20.02.2012

120220000061

45

11

Қуанышқызы     Ботагөз

09.07.2012

120709604487

42

12

Рахим Дарын

26.04.2012

120426501745

46

13

Сарсен     Арнұр

30.09.2012

120930502763

42

14

Серік  Анель

29.09.2011

110929601447

42

15

Тергеусизова Сая

24.05.2012

120524601259

44

16

Тохтасын Ақжол

28.01.2012

120128504581

40

17

Турсын Амир

09.04.2012

120409502314

49

18

Тұрар      Алихан

14.09.2012

120914501381

42

19

Чарипай  Ерасыл

09.03.2012

120309501729

49

20

Ілдан      Досжан

19.11.2012

121119501481

40



ІІ. Психотүзету-дамыту жұмысы; Жеке тұлғалық дамыту жұмыстары. «Өз қорқынышыңды жеңе біл» «Өзіңді таны» психологиялық жаттығуы өткізілді. 5 сынып оқушылармен «Оқу мотивін анықтау» сауалнамасы жүргізілді.   Сабақтан тыс және сабаққа қатысу, бақылау. Сабаққа кешігетін және көп қалатын оқушылармен жеке жұмыс жүргізу.  

             Жасөспірімдер және девиантты мінез құлықты балармен психологиялық түзету жұмыстары «Көңіл күй тыныштығы» жаттығуы өткізілді.  11 сынып 9 сынып оқушыларымен «Емтихан кезінде өзіңді қалай ұстау керек?» тақырыбындағы тренинг, кеңес беру жұмыстары ұйымдастырылды. «Жақсы көңіл күй жан азығы,» тақырыбында жоғарғы сынып оқушылары, және педагогикалық ұжыммен стресспен қалай күресуге болады? Стресске түспеудің алдын алу мақсатында ағарту жұмыстары жүргізілді.  Мүмкіндігі шектеулі оқушылармен жүйелі  жұмыс жүргізу, үйде оқитын оқушылармен, ата аналарда кездесетін қиындықтарды анықтау. Балаларға қатысты зорлық зомбылықтың алдын алу және болдырмау жолдары үшін, 

Сыныбы: 7 А

Мерзімі: 16.11.2022 жыл

Тақырыбы:"Қатыгездік пен зорлық-зомбылықсыз балалық шақ"

Қатысқан оқушы саны: 12

                  Облыстық білім басқармасының 04.11.2022 жылгы № 42-42\273 бұйрығы негізінде жалпы білім беру мекемелерінде 20-қараша Халықаралық балаларды қорғау күніне арналған "Бала құқығы - адам құқығы" атты онкүндік аясында "Қатыгездік пен зорлық-зомбылықсыз балалық шақ" тақырыбында тренинг өткізілді. Оқушылар зорлық зомбылық туралы өз ойларын аяқталмаған тезистер әдістемесі арқылы толықтырды. Зорлық зомбылықсыз әлемді қалай құрамыз? деген сөйлемге оқушылар зорлық қомбылықты болдырмау үшін өздерінің қолдарынан келетіндерін жазды. Тренинг соңы Гетенің әңгімесімен аяқталды. Соңында оқушылар зорлық зомбылыққа жол жоқ деп бояулар арқылы жұмыс жасады.

Жүргізілген әдістеме атауы: «Зорлық – зомбылық туралы мен не ойлаймын?»

Жүргізілу әдісі: Сауалнама

Кімдермен жүргізілді: 12-14 жас

Жүргізілу мақсаты:  Оқушылар арасында зорлық зомбылық туралы түсінік беру, болдырмау, алдын алу.

Қатысқаны: 30

Қортынды: 

Сұрақтары

Оқушылардың жауаптары

1. Зорлық деген сөзді қалай түсінесің?

Күш көрсету, кемсіту, өмір сүруге 

2. Сенің ойыңша, қай жерлерде, кімнен бала қорлық - зорлыққа тап болуы мүмкін?

көшеде, бейтаныс адамдардан мектептегі оқушылардан

3. Ата - анаңмен қарым - қатынасың қандай?

ата - анам досым

Жақсы қарым - қатынастамын

4. Жазалау барысында көбіне қандай шара қолданады?

түсіндіріп, көндіргісі келеді - телевизор, компьютер қарауға тиым салады  - ұрысады

5. Бір нәрсеге ашуланып, сенен өш алған уақыттары болды ма?

Еш  уақытта, 

6. Бөгде адамдардың тарапынан Саған қатысты зорлық, қысым жасалды ма?

жоқ

7. Саған қысым, зорлық жасалған жағдайда кімге сеніп, айтар едің?

ата-ана,  сынып жетекшіге
 психологқа, құрбыма





ІІІ.Профилактика және психологиялық ағарту жұмысы; 5 сынып оқушылардың ата-аналарына «Бейімделу ерекшеліктері» тақырыбында ата аналармен кездесу өткізілді. Жиында ата аналарга кездесетін қиындықтар туралы айту, баларға көмек көрсетуде ескеретін жайттарға назар аудару ұсынылды. 7-8 сынып ата аналарына «Бақытты отбасы бақытты балалаық шақ» атты кездесу ұйымдастырылды. 

            5-9 сынып оқушылары мен ата аналарына «Кибербуллинг және Буллинг» атты кездесу өткізілді. Коучинг барысында оқушыларға буллинг, кибербуллинг дегеніміз не? дегенімізге ақпараттар берілді. Буллингтен сақтану жолдары. Буллинг Кибербуллингке тап болған жағдайда не істеу керек тақырыбында ақпараттандыру жұмыстары жүргізілді. 

          Мектеп медбикесімен бірлесе қараша айында 8-11 сынып оқушылар арасында шағын дәріс өткізілді. Дәріске тек қыз балалар қатысты. Мектеп медбикесі оқушыларға ерте жүктіліктен болатын салдары туралы, және сақтану жолдарын айтты. 9-10 сынып оқушыларымен «Жасөспірімдердің жыныстық тәрбиесі» туралы ақпараттандыру жұмысы өткізілді. 11 сынып оқушыларымен «Мен қалаймын, қолымнан келеді, жасаймын» атты ақпан айында тренинг жүргізілді. «Қортынды атестаттауға сеніммен барайық» атты тренинг өткізілді. Жүргізілу мақсатында оқушыларға тренинг жүргізіліп, оқушыларға сеннімділік сезімін арттыратын бейнеролик көрсетілді. 10-11 сынып оқушылармен «Мамандық таңдау» туралы кеңес беру берілді.
 
          Бастауыш сыныптарға қабылданған баларға арналған сауықтыру іс шаралар ұйымдастырылды. Қыркүйек айында «Шаттық шеңбері» «Менің есімім» атты шағын жаттығу жүргізілді. Ұстаздарға «Оқушының табысқа жетудегі қажеттілігіне байланысты он кеңес» берілді.  «Педагогтардың дарынды балалармен жұмыс жүргізуге бейімділігін» анықтауға арналған тест А.И.Доровский әдістемесі өткізілді. «Көзге арналған жаттығулар» атты мұғалімдерге арналған сергіту сәті өткізілді. Ақпан айында мұғалімдерге «Эмоциялық күйзелістің алдын алу» жадынамалары таратылды. Сынып жетекшілермен бірлескен жекелей сыныптық, ата аналар жиналысын ұйымдастырып, зерттеулер нәтижелерін ата аналарға таныстыру.

           Мектеп ішінде жағымды психологиялық ахуал орнатуға көңіл аудару бойынша. Сұраныс бойынша жекелей, топтық кеңестер беру жұмысы жүргізілді. Оқушылардың тұлғалық ерекшеліктері, оқушының мектепке дайындық деңгейін зерттеу және дамыту жұмыстары бойынша мұғалімдерге, және ата аналарға кеңестер жүргізілді.  

IV. Консультатциялық жұмыстар;  5-8 сынып оқушыларына қараша айында «Балалардың ғаламтор желісіндегі қауіпсіздігі» бойынша кеңес беру жұмыстары жүргізілді. 11 сынып оқушыларына «Есте сақтаудың тәсілдері» атты шағын дәріс өткізілді. 10-11 сынып оқушыларына «Мамандық таңдау» «21 ғасырдағы сұрансықа ие мамандық түрлері» атты тренинг өткізілді. Кездесу барысында оқушылар мамандыққа байланысты толғандырып жүрген сұрақтарын қойып, пікір алмасты. «ҰБТ ға дайындалудың тиімді жолдары» «ҰБТ тапсыратын оқушыларға кеңес» жұмыстары атқарылды. Оқушылар жүргізілген кеңес жұмыстарынан мол ақпараттар алды.

           «Депрессиядан қалай арылуға болады?»   тақырыбында кеңестер жұмысы өткізілді. Ақпан наурыз айында «Қыз қылығымен сымбатты!» «Атаның ізін ұл басар» атты жеке топтық кеңес әңгіме жұмыстары өткізілді.


V.Ұйымдастыру әдістемелік жұмыстар; Аралас мамандармен және шұғыл жағдайда көмек көрсету бойынша өзара іс-қимыл нәтижелерінің мониторингін жүргізу. Кәсіптік құзыреттілік, функ-налдық міндеттер шеңберінен шығатын проблемаларды шешу бойынша аралас - мамандармен жұмыс. Сынып жетекшілермен жұмыс  ДОІЖО және ДТІЖО, директордың әдістемелеік ісі жөніндегі орынбасары, педагог- ұйымдастырушымен  бірлескен жұмыстарды атқару. Әдістемелік бірлестіктер мен педагогикалық кеңестің жұмысына ықпал ету. 

          Үйден оқитын оқушылардың іс-құжаттарын реттеу, ОПМПК-н бірлескен жұмыс. Құжаттар, АКТ, дефектолог, медбике, пед.ұйымдастырушы, әлеуметтік педагог, ДТІЖО бірлескен жұмыстар жүргізілді. Әлеуметтік-медициналық-психологиялық қызметтер туралы дерекқорын қалыптастыра отыра жүргізілді. Психология кабинетінің жабдықталуы және қажетті материалдармен толықтыру, аймақтық психолог бірлестіктерінің семинарына қатысып отыра, ақпараттар алдым. 

 - Мәліметтерді өңдеу мен талдау, оқушылардың жеке карталарына енгізу. 

- Түзетуші-дамытушы бағдарламалар әзірлеу.

- Диагностика нәтижелері бойынша мұғалімдерге, ата-аналарға ұсынымдар беру.

Материалдар: презентаиялар, жадынамалар, слайдтар, бейнероликтер дайындау; 

- Есептер, хаттама, журналдарды толтыру

Қорытынды. Психологиялық қызметтің негізгі бағыттары бойынша 2022-2023 оқу жылында жоспарланған психологиялық жұмыстар  атқарылып, qabilet жобасы бойынша жұмыстарға сыныптар игеріле бастады. 












«Алматы облысы білім басқармасының Алакөл ауданы бойынша білім бөлімі» ММ

«Ақтүбек орта мектебі мектеп жасына дейінгі шағын орталығы бар»                                     коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Педагог-психолог Алишева Асылайдың 2022-2023 оқу жылына


SWOT  ТАЛДАУ



1

                            Күшті жақтары  (S) 

  1. Басшылық тарапынан маман ретінде ашылуға мүмкіндіктің барлығы.



                                              Әлсіз жақтары (W)

  1. Мектеп мұғалімдері, әкімшілік тарапынан қолдаудың аздығы.





2

                            Мүмкіндіктер (O)

1. Аудандық, аймақтық, облыстық жиындарға, психолог бірлестіктерінің семинарына қатысу.





                                                  Қателіктер (T)

  1. Оқушылармен топтық, жеке жұмыстар жүргізуге арнайы сағаттардың жоқтығы.





                                         Педагог-психолог                                        А.К Алишева