Психологиялық қызметтің 2023 – 2024 оқу жылында атқарылған жұмыстар жоспары
Психологиялық қызметтің 2023 – 2024 оқу жылында
атқарылған жұмыстар жоспары
«Жетісу облысы білім басқармасының Алакөл ауданы бойынша білім бөлімі» ММ
«Ақтүбек орта мектебі мектеп жасына дейінгі шағын орталығы бар»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
№ р\с | Іс-шаралар | Жұмыстың бағыттары | Нысаналы топ | Орындау мерзімі | Орындалу нысаны | Жауапты | Орындалуы туралы белгі | |
І. Диагностика жұмыстары | ||||||||
1 | Ұйымдастыру | Тамыз | Педагог-психолог | |||||
2 | Оқуға дайындығын диагностикалау | «Менің көзқарасымдағы менің сыныбым» Эссе | 5 сынып | Қыркүйек | ||||
3 | 1-ші сыныптың оқуға дайындығын диагностикалау | «Мектептегі оқуға дайындық деңгейін анықтау» Керн Йирасек тесті «Графикалық диктант» Д.Эльконин | 1 сынып | Қыркүйек Қазан-қараша | Анықтама | Педагог-психолог | ||
4 | Оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін диагностикалау | «Үй-ағаш-адам» әдістеме «Отбасы суреті» әдістеме «Социометрия» әдістеме «Түймедақ» әдісі «Сәтті социометрия» ойын-жаттығу | 4-сынып 2-3-4 сынып 3 сынып 3-4 сынып 4 сынып | Қазан Қараша Қараша Қаңтар Қаңтар | Анықтама | Педагог-психолог | ||
5 | Оқу мотивациясын анықтау Өзін-өзі бағалауларын диагностикалау | «Лусканов» әдістемесі «Королёва» әдістемесі «Оқу мотивациясын» анықтау» «Өзін-өзі бағалау | 5 сынып | Қазан | Анықтама | Педагог-психолог | ||
6 | Жеткіншектердің сыныппен қарым- қатынасын бағалау | «Социометрия» | 5-6 сынып 7-9 сынып | Қыркүйек Қазан | Анықтама | Педагог-психолог | ||
7 | «Баланың бейімделуі және отбасылық климат» | Сауалнама | 5 сынып ата-ана | Қазан | Анықтама | Педагог-психолог | ||
8 | «Педагогикалық ұжыммен жұмыс | Тренинг | Қазан | Пед ұжым | Анықтама | Педагог-психолог | ||
№ р\с | Іс-шаралар | Жұмыстың бағыттары | Нысаналы топ | Орындау мерзімі | Орындалу нысаны | Жауапты | Орындалуы туралы белгі | |||
ІІ. Түзету-дамыту жұмысы | ||||||||||
1 | Тренинг | Тренинг Әдістеме Тренинг | 5 сынып | Ақпан Наурыз Наурыз | Анықтама | Педагог-психолог | ||||
2 | «Мен және менің ортам» | Тренинг | 4 сынып оқушылары | Наурыз | Педагог-психолог | |||||
3 | Аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын-алу жұмыстары | «Мен өмірге құштармын» /эссе/ «Мен бақытты баламын» /әңгіме, сурет/ «Ағаштағы адамдар» әдістемесі Л.П.Пономаренко Д. Лампенов «Буллинг» бойынша сауалнама. «Депрессия деңгейі» Зунг шкаласы Т.И.Балашова «Аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу», «Буллинг. Кибербуллинг: балалардың әлеуметтік желідегі қауіпсіздігін қалай қамтамасыз етеміз?» | 8-9 сынып 5-7 сынып 7-11 сынып 8-11 сынып Ата-аналар | Қараша Мамыр Желтоқсан Желтоқсан Желтоқсан Желтоқсан Қаңтар | Педагог-психолог | |||||
4 | Жеке тұлғалық дамыту жұмыстары /қажеттікке қарай/ | Түзету-дамыту жұмыстары | Оқушылар | Үнемі | Педагог-психолог | |||||
5 | Өзін-өзі бағалау деңгейін анықтау | «Баспалдақ» | 2 сынып оқушылар | Қазан | Педагог-психолог | |||||
6 | «Стресспен қалай күресуге болады?» | Жаттығу | Пед ұжым | Желтоқсан | Қортынды | Педагог-психолог | ||||
7 | «Мамандық таңдау» | Тренинг | 11 сынып | Желтоқсан | Қортынды | Педагог-психолог | ||||
8 | Үйде оқитын оқушымен жұмыс | Зейінді, ойлауды дамыту | Үйден оқитын оқушы | Айына 1 рет | Анықтама | Педагог-психолог | ||||
9 | Жасөспірімдер және девиантты мінез-қылықты балалармен психологиялық түзету жұмыстары | «Көңіл-күй тыныштығы» «Жағымды және жағымсыз әдеттер» тренинг | Тиісті сыныппен | Желтоқсан Қаңтар | Педагог-психолог | |||||
10 | Сабақтан тыс және сабаққа қатысу, бақылау. Сабаққа кешігетін және көп қалатын оқушылармен жеке жұмыс жүргізу. | Бақылау. Түзету жұмыстары | 5-11 сынып | Уақытында | Өзара сабаққа қатысу дәптері | Педагог-психолог | ||||
11 | «Жақсы көңіл – күй, жан азығы» | Тренинг | Мұғалімдер | Сәуір | Анықтама | Педагог-психолог | ||||
12 | Емтихан кезінде өзіңді қалай ұстау керек? | Тренинг | 9,11 сынып | Мамыр | Анықтама | Педагог-психолог | ||||
№ р\с | Іс-шаралар | Жұмыстың бағыттары | Нысаналы топ | Орындау мерзімі | Орындалу нысаны | Жауаптылар | Орындалуы туралы белгі | |
ІІІ. Профилактика және психологиялық ағарту жұмысы | ||||||||
1 | «Бейімделу ерекшеліктері» | Бейнеролик, слайд | 5 сынып ата-аналары | Қыркүйек | Анықтама | Педагог-психолог | ||
2 | «Буллинг және Кибербуллингтен қалай қорғанамыз?» | Кездесу-кеңес сауалнама | 5-9 сынып оқуш.ата-ана пед ұжым | Қазан | Анықтама | Педагог-психолог | ||
3 | «Мен оффлайн» интернетсіз бір күн | Сайыс сабақ | 7 сынып | |||||
4 | Бастауыш сыныптарға қабылданған балаларға арналған сауықтыру іс-шаралары | «Шаттық шеңбері» «Менің есімім!» | М.а.д 1 сынып оқушылары | Қыркүйек | Педагог-психолог | |||
5 | «Ерте жүктіліктің алдын алу» | Шағын дәріс | 8-11 сын.қыз. | Қараша | Анықтама | Педагог-психолог | ||
6 | «Жүйке-психикалық қысымнан арылу» | Кинестетикалық жаттығулар | Аттестаттаудан өтетін мұғалім. | Уақытында | Анықтама | Педагог-психолог | ||
7 | Компьютерлік ойындар мен интернетке тәуелділікті анықтау | сауалнама С.В.Краснова | 8-11 сынып | Желтоқсан | Анықтама | Педагог-психолог | ||
8 | «Мен қалаймын, қолымнан келеді, жасаймын» | Тренинг | 11 сынып | Ақпан | Педагог-психолог | |||
9 | «Мамандықты таңдай білу!» | Кездесу | 10-11 сынып | Желтоқсан | Анықтама | Педагог-психолог | ||
10 | «Жасөспірімдердің жыныстық тәрбиесі» | Шағын-дәріс | 9-10 сынып | Қаңтар | Педагог-психолог | |||
11 | Зерттеу қорытындысы бойынша пән мұғалімдерімен жұмыс | Педконсилиум | 5 сынып пән мұғалімдері | Желтоқсан | Анықтама | Педагог-психолог | ||
12 | Аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын-алу жұмыстары | «Өмірге күлімде, сен оған ұнайсың!» | 8-11 сынып | Сәуір | Педагог-психолог | |||
13 | «Тәртіп-тәрбие бастауы, тәртіпсіздік -өміріңнің қас жауы» | Тренинг | 9 сынып | Қаңтар | Педагог-психолог | |||
№ р\с | Іс-шаралар | Жұмыстың бағыттары | Нысаналы топ | Орындау мерзімі | Орындалу нысаны | Жауаптылар | Орындалуы туралы белгі | |
ІV. Консультатциялық жұмыс | ||||||||
1 | Ата-аналарға арналған психологиялық кеңес жұмысын ұйымдастыру | Кеңес | ҮО оқушылардың ата-аналары | Тамыз Қыркүйек | Педагог-психолог | |||
2 | «Ата-аналарға кеңес» | Бейнеролик | 5 сынып ата-аналары | Қазан | Кеңес | Педагог-психолог | ||
3 | «Есте сақтаудың тәсілдері» | Шағын-дәріс | 11 сынып | Ақпан | Кеңес | Педагог-психолог | ||
4 | «Жасөспірімдегі психологиялық өзгерістер» | Кеңес беру | 9-10 сынып ата-ана | ІІІ тоқсан | Педагог-психолог | |||
5 | «Мамандық таңдау» «ХХІ- ғасырдағы мамандық түрлері» | Тренинг Шағын-дәріс, ақпарат | 10 -11 сынып оқушылары | Желтоқсан Ақпан | Анықтама | Педагог-психолог | ||
6 | «Депрессиядан қалай арылуға болады?» | Кеңес | Пед.ұжым | Ақпан | Педагог-психолог | |||
7 | Сұраныс бойынша топтық, жеке кеңес | Уақытында | Педагог-психолог | |||||
№ р\с | Іс-шаралар | Жұмыстың бағыты | Нысаналы топ | Орындау мерзімі | Орындалу нысаны | Жауаптылар | Орындалуы туралыбелгі | ||||
V. Ұйымдастыру - әдістемелік жұмыс | |||||||||||
1 | Әлеуметтік-медициналық-психологиялық қызметтер туралы дерекқорын қалыптастыру | І - тоқсан | Талдау | Педагог-психолог | |||||||
2 | Үйден оқитын оқушылардың іс-құжаттарын реттеу, ОПМПК-н бірлескен жұмыс | Сынып жетекшілер ОПМПК мамандары Ата-аналар | Мамыр Тамыз | Қортынды | Педагог-психолог | ||||||
3 | Құжаттар, АКТ, дефектолог, медбике, пед.ұйымдастырушы, әлеуметтік педагог, ДТІЖО бірлескен жұмыстар | Қыркүйек | |||||||||
4 | Девиантты мінез-қылықты оқушыны анықтау | ДТІЖО, сынып жетек. Бірлескен жұмыс | Оқушылар | Қыркүйек | Анықтама | ||||||
5 | Әдістемелік бірлестіктер мен педагогикалық кеңестің жұмысына ықпал ету. | Уақытында | |||||||||
6 | Аралас мамандармен және шұғыл жағдайда көмек көрсету бойынша өзара іс-қимыл нәтижелерінің мониторингін жүргізу | Дефектолог, Медбике | Уақытында | ||||||||
7 | Кәсіптік құзыреттілік, функ-налдық міндеттер шеңберінен шығатын проблемаларды шешу бойынша аралас - мамандармен жұмыс | Дефектолог | Уақытында | ||||||||
8 | Сынып жетекшілермен жұмыс ДОІЖО және ДТІЖО, директордың әдістемелеік ісі жөніндегі орынбасары, педагог- ұйымдастырушымен бірлескен жұмыстар | Анықтама, семинар-тренинг, кездесулер | Уақытында | ||||||||
9 | Аймақтық психолог бірлестіктерінің семинарына қатысу | Семинар, тренинг, кездесулер | Уақытында | ||||||||
10 | Психология кабинетінің жабдықталуы және қажетті материалдармен толықтыру | Уақытында | |||||||||
11 | - Мәліметтерді өңдеу мен талдау, оқушылардың жеке карталарына енгізу. - Түзетуші-дамытушы бағдарламалар әзірлеу. - Диагностика нәтижелері бойынша мұғалімдерге, ата-аналарға ұсынымдар беру. | Материалдар: презентаиялар, жадынамалар, слайдтар, бейнероликтер дайындау; - Есептер, хаттама, журналдарды толтыру; | Уақытында | ||||||||